środa, 22 lipca 2015

No pares no...

Witajcie! 
Jednak to prawda, że sentyment do niektórych rzeczy zawsze pozostaje.
Mówimy tu o hiszpańskich piosenkach oraz zespole RBD.
Mamy dla Was kilka cytatów z piosenek we wspomnianym języku.
Pochwalimy się również zdjęciami, co prawda starymi, ale z naszymi kochanymi ziomkami.


,,Y ese fuego que quema por dentro 
Y lento, te convierte en fiera.''

,,I ten ogień, który płonie wewnątrz, 
I powoli Cię zamienia w dziką bestię.''


,,Ahora nos vamos
sí juntos celebramos
aquí todos estamos bajo el mismo sol
bajo el mismo sol.''

,,Teraz odjeżdżamy.
Tak, razem świętujemy
Tutaj wszyscy jesteśmy pod tym samym słońcem.
Pod tym samym słońcem.''


,,No puedo pedir que el invierno perdone a un rosal
No puedo pedir a los olmos que entreguen peras
No puedo pedirle lo eterno a un simple mortal.''

,,Nie mogę prosić zimy, żeby oszczędziła krzew róży.
Nie mogę prosić wiązu, żeby rodził gruszki.
Nie mogę prosić o wieczność zwykłego śmiertelnika.''


,,Lo mas bonito de este tiempo
son los colores, el aire y las flores
Las ventanas están abiertas,
He puesto la radio, radio
y el sol esta a mi lado.''

,,To, co jest najpiękniejsze w tym czasie
to kolory, powietrze i kwiaty.
Okna są pootwierane, włączyłem radio
I słońce jest obok mnie.''


,,Puedo desafiar la oscuridad 
puedo hasta con tu inseguridad 
no puedo entregar mi corazón a quien no cree en el amor.''

,,Mogę rzucić wyzwanie ciemności.
Mogę uwierzyć w bezpieczeństwo.
Nie mogę wpuścić do swojego serca kogoś, kto nie wierzy w miłość.''


,,Nadie puede pisotear tu libertad 
Grita fuerte por si te quieren callar.''

,,Nikt nie może ograniczać twojej wolności. 
Krzycz głośno, choćby chcieli cię uciszyć.''


,,Nadie puede detenerte 
Si tu tienes fé 
No te quedes con tu nombre escrito en la pared.''

,,Nikt nie może cię zatrzymać, 
jeśli masz wiarę, 
nie zostawaj ze swoim imieniem wypisanym na ścianie.''


..No pares no pares no 
No pares nunca de soñar.''

,,Nie przestawaj, nie.
Nie przestawaj nigdy marzyć.''


,,No tengas miedo a volar 
Vive tu vida.''

,,Nie boj się latać. 
Przeżyj swoje życie.''


,,No construyas muros en tu corazón 
Lo que hagas siempre hazlo por amor.''

,,Nie buduj murów w twoim sercu. 
To co robisz rób z miłością.''


,,Pon las alas contra el viento 
No hay nada que perder.''

,,Ustaw skrzydła pod wiatr. 
Nie ma nic do stracenia.''

9 komentarzy:

  1. Och jak sielankowo :)
    Nie ma to jak laski trzymają się razem. Tak trzymać ! :D

    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam
    smartysally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super cytaty
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę że była niezła impreza :D mam nadzieję że fajnie się bawiłyście ;) a cytaty które wybrałyście są bardzo fajne i zapadają w pamięć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co prawda nie znam zespołu, ale cytaty na prawdę świetne :D Super zdjęcia, widać, że dobrze się bawiłyście ;)
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że fajna z was ekipa :D
    I te cytaty, powiem Ci, dobre :D
    / chodzmypopoecic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Extra zdjęcia, fajne cytaty


    http://f0rder.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się parę, np ten o tym, aby nikt nie ograniczał naszej wolności i że mamy walczyć :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nigdy sie nie uczyłam hiszpańskiego :( ale to ciekawie !
    Mój Blog <--- klik ! klik !

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się blog <3
    U mnie nowy post,serdecznie zapraszam ! :)
    Obserwuję i liczę na rewanż <3
    Mój blog-KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń