piątek, 15 sierpnia 2014

Wypad nad rzeczkę

Heejooo! 
Dawno nas tu nie było, więc przepraszamy Was na wstępie.

Dziś mamy dla Was porcję zdjęć z wypadu nad rzeczkę, na sesji zobaczycie, również 
Kingę - przyjaciółkę Meggi.
Zapraszamy do oglądania.


          ,,Najłatwiej kogoś oceniać,ślepotą własnej pychy.''



,,Kocham moich przyjaciół i pójdę w ogień za nimi.do końca swoich dni z tymi samymi, swoimi.''



 ,,Ludzie mogą wątpić w to, co mówisz, ale uwierzą w to, co robisz.''


,,Wszystko czego chcę to osiągnąć spokój ducha,zrozumieć sam siebie,głosu swego serca słuchać.''


 ,,Do dziś się sprawdza w trudnych sytuacjach, że lepsza gorzka prawda niż słodkie kłamstwa.''


 ,,Bo wiele rzeczy boli ,inspiruje, wkurza, życie jest piękne, ale czasem kaleczy jak róża.''
 

 ,,Możesz dokonać wszystkiego, czego tylko pragniesz, człowieku! ''


 ,,Za mało życia, żeby się przejmować wszystkim.''


,,Przecież każdy ma sekrety, których nie zwierzy nikomu, które weźmie do grobu i 
zasypie je ziemią.''






Bardzo dziękujemy za uwagę, papatki :****

13 komentarzy:

  1. Nowy wygląd bloga, widzę ;-)
    Świetnie wyglądacie :D Jaka cudowna pogoda :D
    Też bym chciała nad rzeczkę ;-)
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pozytywnie!

    ____________________
    ps. a u mnie? nowości z wyprzedaży za grosze

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne krajobrazy, bardzo pozytywne zdjęcia :) pozdrawiam serdecznie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że wypad był udany, a niektóre zdjęcia naprawdę bardzo mi się podobają! :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia :)

    our-womenly-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Posłuchaj mnie teraz bardzo uważnie. Zmieniłam adres mojego bloga, wiec są kłopoty z bloggerem. Wszyscy moi obserwatorzy przestali widzieć moje posty na blogger home. Żeby pozbyć się tych problemów i znów widzieć posty na blogger home, musisz od-obserwować mojego bloga, odświeżyć stronę i zaobserwować go ponownie. (Jeżeli obserwujesz mojego bloga)
    Więcej informacji w moim najnowszym poście. To na prawdę bardzo ważne, wiec proszę nie ignoruj tej informacji.
    Chodzę po wszystkich blogach i pisze to każdemu! Proszę, przeczytaj mój najnowszy post informacyjny!! To bardzo ważne.
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać że fajnie czas spędziliście:)

    little-jay999.blogspot.com
    nowy adres bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trafiłam tutaj przypadkiem, bardzo fajny blog oby więcej takich pozytywnie nastawionych ludzi :)) Super!

    OdpowiedzUsuń