niedziela, 8 czerwca 2014

Szczerość - czy popłaca ?

Witajcie ! :)
Dzisiaj post o naszych przemyśleniach, dawno tu takiego nie było :)
Przemyślenia będą dotyczyły szczerości i tego jak ją ludzie odbierają.
Wszyscy chyba znamy definicję tego słowa, ale znać a praktykować to dwie różne rzeczy.
W czasach, których żyjemy ludzie cechujący się szczerością są często krytykowani i obgadywani przez świat.
No tak bo przecież lepiej usłyszeć że jesteśmy wspaniali, idealni itd niż:: ,,przepraszam,że ci to powiem ale ta sukienka ci nie pasuje''
Prawda jest taka,że boimy się szczerości tak samo jak być szczerą osobą, bo przecież to działa w dwie strony.

W tym trochę zakłamanym świecie dobrze jest otaczać się szczerymi ludźmi, może to co mówią boli ale tylko raz. Osobie która ma odwagę wytknąć nam (oczywiście w odpowiedni sposób) to co źle robimy powinniśmy być wdzięczni bo jesteśmy kimś bardzo ważnym dla niej.
 Ostatnio przeglądając ,,temysli.pl'' znalazłam taką myśl:




Spróbuje się do niej odnieść, a więc zgadzam się z nią. No bo spójrzmy najpierw na siebie czy możemy powiedzieć, że jesteśmy ,,prawdziwie szczerzy'' myślę, że nie, na pewno mamy coś na sumieniu.

Ale różnica tkwi chyba w ilości i wielkości kłamstw.
..

Pewnie pomyślcie sobie piszą o szczerości, więc pewnie same są zawsze szczere- niee, niee jesteśmy i przyznajemy się do tego, ale pracujemy nad sobą, a post chciałyśmy abyście potraktowali jako powód do przemyśleń nad sobą i swoim życiem.

Szczerze powiedziawszy mamy dla was jeszcze fotki :D



No to na tyle już, dziękujemy tym co dotrwali do tego miejsca.
paaaapaaatki:*

13 komentarzy:

  1. W pełni się z wami zgadzam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasz współczesny świat, jest strasznie zakłamany, dlatego, tak bardzo cenię sobie szczerość.
    Śliczne jesteście. ♥


    Skomentujesz? Zaobserwujesz? http://caaarolyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem należy potrafić być szczerym, by nie urazić nikogo.

    Trzymaj się!

    Zapraszam do mnie: http://loczek-blog.blogspot.com/- KILK

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem potrzebna nam jest osoba, która zamiast głaskać nas po pupci po prostu powie "słuchaj Żanetka, wyglądasz w tych leginsach jak salceson". Częstym błędem jednak jest to, że ludzie - nawet gdy zostaną skrytykowani konstruktywnie - obrażają się.
    Świat teraz jest zakłamany - tak jak wspomniałyście. A umiejętność odróżniania ludzi szczerych od tych fałszywych to naprawdę sztuka :)
    Jeśli chodzi o mnie - prawie zawsze jestem szczera. Czasem zostawiam coś dla siebie, żeby nie zranić tej drugiej osoby, lub nie zaczynać kłótni. Ale powiedzmy sobie szczerze(he he) - nikt nie jest w 100% szczery!
    Ciekawy post! Pozdrawiam również gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację! Fajny temat. Albo to jest tak, że się pytamy kogoś " ale jestem gruba, jak myslisz: czy jestem otyła?" i chcemy, aby ta osoba powiedziała nam szczerze co o nas sądzi, ale jeśli powie, że jest się grubym to od razu fuch. No cóż, mi się jednak wydaje, że lepiej jest być szczerym niż kłamać :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Ci że ten temat warty przemyślenia i zastanowienia się nad sobą, Masz świetny wygląd bloga ♥ I jeszcze te zdjęcia ♥

    Mój nowy blog http://yes-milenkaa.blogspot.com/ : Jeśli skomentujesz, zaobserwujesz odwdzięczę się tym samym :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się i to w stu procentach. Moja znajoma mówi, że jest szczera do bólu, fajnie gdyby tak było, lecz gdy tylko zdarzy się okazja kłamie choćby nie wiadomo co. No niestety większość ludzi takich jest ;c
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;) ~ http://welcome-in-my-strange-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że trzeba być szczerym, ale też uważać na słowa by kogoś nie zranić.
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kłamstwo moim zdaniem to teraz drugie imie większosci ludzi...
    zapraszam na schadzkę do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie razem wyglądacie! Od jakiegoś czasu przeglądam twojego bloga i każda notka jest coraz to lepsza!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i wypełnisz ankietę dotyczącą mojego bloga, do której link znajdziesz w notce! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super zdjęcia ! <3 Zapraszam do mnie !
    http://martynkacz.wix.com/martinaa-blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Na świecie jest strasznie mało szczerych osób. Też nie jestem święta, też kłamałam, ale pracuję nad sobą :)
    Piękne zdjęcia!

    http://dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne zdjecia :) www.dearpopinjay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń